با تزریق فیلر بینی دیگه به جراحی نیاز نداری!😍

با تزریق فیلر بینی دیگه به جراحی نیاز نداری!😍

فرم دادن به بینی بدون جراحی که با تزریق فیلر انجام می شود، روشی است که شکل بینی فرد را بدون انجام جراحی تغییر می دهد. ما می توانیم با خیال راحت چارچوب بینی شما را در کمتر از ۱۵ دقیقه تغییر شکل داده، کانتور و بازسازی کنیم.

مزایای تزریق فیلر بینی در مطب دکتر سوسن احمدی این است که حداقل عوارض جانبی دارد. به این معنی که در مقایسه با گزینه های تهاجمی یا جراحی، می توانید سریعتر و راحت تر به زندگی عادی خود ادامه دهید. با استفاده از فیلر در اطراف نوک بینی، می‌توانیم آن را نازک‌تر و ظریف‌تر نشان دهیم و همچنین با تزریق بوتاکس به داخل بینی، ماهیچه‌ای که دائماً بینی را به پایین می‌کشد، نوک بینی را بلندتر کنیم.

اصلاح فرم بینی با تزریق فیلر 

تزریق فیلر بینی چگونه انجام می شود؟

از آنجایی که فیلر پوستی یک داروی تجویز شده است، فقط یک پزشک متخصص می تواند عمل بینی مایع شما را انجام دهد. به این ترتیب، قبل از انجام هر گونه درمان تزریقی در اینیگو لوازم آرایشی، باید برای مشاوره مراجعه کنید. این مشاوره به شما این امکان را می دهد تا قبل از اینکه پزشک زیبایی شکل بینی شما را ارزیابی کند تا مشخص کند کدام گزینه برای شما مناسب تر است، نگرانی ها و اهداف زیبایی شناختی خود را مطرح کنید.

قبل از تزریق فیلر، ممکن است یک بی حس کننده موضعی روی بینی خود اعمال کنید تا ناحیه را بی حس کرده و از راحتی آن اطمینان حاصل کنید. سپس پزشک زیبایی شما با استفاده از یک سوزن بسیار ظریف یا در برخی موارد کانولا، فیلر پوستی را با دقت در نقاط خاصی از بینی تزریق می کند. ممکن است هنگام تزریق پرکننده، کمی احساس نیشگون گرفتن یا سوزش داشته باشید، اگرچه اکثر بیماران درمان را نسبتاً بدون درد توصیف می کنند. شما می توانید انتظار داشته باشید که کل این عمل حدود ۴۵ دقیقه طول بکشد و پس از آن بلافاصله می توانید فعالیت های معمول خود را از سر بگیرید.

مزایای تزریق فیلر بینی نسبت به جراحی بینی چیست؟

ما اکنون گزینه های بیشتری برای انجام روش های غیرجراحی داریم. غیر جراحی بودن به معنای خطر کمتر، از کار افتادگی کمتر، عوارض جانبی کمتر و در عین حال نتایج بسیار مشابه است. جراحی جدید بینی بدون جراحی با استفاده از پرکننده‌های پوستی به این معنی است که می‌توانیم کارهای زیادی را تنها در پنج دقیقه و بدون درد انجام دهیم. با این حال، رینوپلاستی یک ماه یا بیشتر طول می کشد تا بهبودی حاصل شود و نتایج همیشه عالی نیستند.

مزایای تزریق فیلر بینی

در مدل سازی بینی به وسیله رینوپلاستی غیر جراحی فقط از فیلرهای پوستی با کیفیت و درجه یک استفاده می شود که به سادگی ظاهر بینی را ترمیم می کند. علاوه بر این، آنها اثرات طبیعی دارند. این مداخله مینی تهاجمی سرپایی، اعتماد به نفس شما را بالا می برد و حالتی مناسب و طبیعی به چهره می بخشد.

ماندگاری فیلر بینی چقدر است؟

نتایج بلافاصله پس از درمان قابل مشاهده خواهد بود؛ نیازی نیست ماه ها منتظر بمانید تا ورم مانند جراحی بینی کاهش یابد. به خاطر داشته باشید که فیلرهای پوستی فقط موقتی هستند و بدن در نهایت محصول تزریق شده را متابولیزه می کند. شما می توانید انتظار داشته باشید که نتایج بین ۱۲ تا ۱۸ ماه بسته به نوع پرکننده مورد استفاده و متابولیسم بدن شما باقی بماند. بازگشت به کلینیک برای درمان‌های تکمیلی منظم به شما کمک می‌کند تا نتایج را در درازمدت حفظ کنید، و ممکن است متوجه شوید که به مرور زمان می‌توانید بین قرار ملاقات‌ها فاصله بیشتری داشته باشید.

چه کسانی به فیلر بینی نیاز دارند؟

شایع ترین دلایل اصلاح بینی عبارتند از:

  • فرورفتگی یا بی نظمی روی پل یا نوک بینی (حفره های کوچک در سطح پوست)
  • عدم تقارن برآمدگی جزئی نوک بینی
  • برآمدگی جزئی که انحنای بینی را تغییر می دهد
  • پل بینی که خیلی صاف است
  • عیوب پوست بینی (اسکار، بینی چند بار عمل شده، منافذ باز شده، روزاسه و غیره).

اصلاح بینی بزرگتر باید با روش های جراحی درمان شود و خارج از محدوده این کار است.

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.